КЕРУВАННЯ АВТОМАТИЧНОЮ ДВОСТУПІНЧАСТОЮ ТРАНСМІСІЄЮ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ
Ключові слова:
технологічний електротранспорт, двоступінчаста коробка передач, логічна схема алгоритмів, алгоритм керуванняАнотація
Дослідження стосується технологічного внутрішньозаводського електротранспорту – електрокарів, електронавантажувачів, електроштабелерів, електровізків тощо. З’ясована необхідність застосування технічних рішень та створення відповідних алгоритмів керування передатним числом трансмісії для низькошвидкісних транспортних засобів з автономним електроприводом для підвищення їх енергетичної та експлуатаційної ефективності. Розроблено керуючі алгоритми та методологічний супровід задачі побудови систем автоматизованого керування перемиканням передач двоступінчастою коробкою передач у довільних тягових та гальмівних режимах руху.Посилання
Baulina E.E., Krutashov A.V., Serebryakov V.V., 2014. Nuzhna li korobka peredach avtomobilyu s elektroprivodom? [Do need gearbox the car with electricdrive?]. Nauchnoe izdanie MGTU im. N.E. Baumana: Nauka i Obrazovanie. [Scientific publication MSTU Bauman: Science and Education], No. 06, June 2014, 93-106. (http://technomag. bmstu.ru/doc/715866.html). - (in Russia).
Skidanov V.М., Rybak V.V. 2004. Statistichnі doslіdzhennya robochix ciklіv texnologіchnogo elektrotransportu [Statistical research process cycles for technological electric vehicles]. Girnichi, budivelni, dorozhni ta meliorativhi machiny [Mining, constructional, road and melioration machines], No. 64, 7782. – (in Ukrainian).
Pavlov V.B, Skidanov V.М. 1995. Ukrainskij elektromobil. [Ukrainian electric vehicle]. Mashinobuduvannya Ukraini [Engineering Ukraine], No.3, 17-19. – (in Ukrainian).
Shidlovskii A.K., Pavlov V.B., Yurchenko O.M. 2003. Pershij ukraїnskij gіbridnij elektromobіl. [First Ukrainian electric hybrid]. Texnіchna elektrodinamіka. Tematichnij vipusk “silova elektronіka ta energoefektivnіst” [Technical electrodynamics. Special issue of "Power Electronics and Energy Efficiency"], Vol. 3, 25-26.
Narbut A.N. 1998. “Tojota prius” – rekordsmen po ekonomii topliva i chistote vyxlopa ["Toyota Prius" - the record for fuel economy and clean exhaust ]. Avtomobilnaya promyshlennost. [Automotive], No.8, 37-38. - (in Russian).
Bertrand Heilbronn, Sylvain Vitet, Gauthier Beauzemont, Cyriacus Bleijs. 2005. A New Future for Electric and Hybrid Vehicles. The 21-st Worldwide Battery, Hybrid and Fuel Cell Electric Vehicle Symposium & Exhibition, Monaco.
Lazarev V.G., Pijl E.I. 1978. Sintez upravlyayushchix avtomatov [Synthesis of automatic control]. Moscow, Energy Publ., 408. – (in Russian).
Skidanov V.М., Rybak V.V., Dubovik I.V. 2004. Mіnіmіzacіya algoritmіv uprav-lіnnya tyagovimi elektroprivodami avtonomnogo texnologіchnogo elektro-transportu [Minimizing control algorithms for traction electric drives of technological electric vehicles]. Girnichi, budivelni, dorozhni ta meliorativhi machiny [Mining, constructional, road and melioration machines], No. 62, 66-72. – (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Volodimir Skіdanov, Sergіj Іnosov, Mikola Samojlenko, Oleksіj Mantickij
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Право авторства належить авторам статей. Невиключні права на першу публікацію матеріалів статті автори передають редакції журналу «Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини» на умовах угоди з авторами згідно ліцензії Creative Commons CC BY 4.0. При цьому авторри мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Запозичення матеріалів повністю або частково можливе з посиланням на вихідні дані журналу з обов'язковою вказівкою правовласника та імен авторів статей. При створенні на основі опублікованих у журналі статей нових матеріалів, цитуванні або перекладі фрагментів статей з метою їхнього цитування необхідно посилатися на першоджерела з дотриманням правил цитування.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- автори зберігають за собою авторські права на роботу та передають журналу право першої публікації разом із роботою, одночасно ліцензуючи її на умовах Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим поширювати цю роботу з обов'язковим зазначенням авторства цієї роботи та посиланням на оригінальну публікацію у цьому журналі.
- автори зберігають за собою право укладати окремі додаткові контрактні угоди на неексклюзивне розповсюдження версії роботи, опублікованої в цьому журналі (наприклад, розмістити її в університетському сховищі або опублікувати її в книзі), з посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
- авторам дозволяється розміщувати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в університетському сховищі або на їхньому персональному веб-сайті) до і під час процесу розгляду її даним журналом, оскільки це може призвести до продуктивного обговорення, а також до більшої кількості посилань на дану опубліковану роботу (Дивися The Effect of Open Access).
Дозвіл на повторне використання визначається наступною користувальницькою ліцензією:
- Creative Commons Attribution (CC BY 4.0): дає можливість іншим поширювати і копіювати статтю, створювати уривки, реферати та інші виправлені версії, адаптації або похідні роботи зі статті (наприклад, переклад) для включення в колективну роботу (наприклад, монографію), для пошуку тексту або даних в статті, навіть в комерційних цілях, за умови, що вони вказують автора (ів), не змінюють статтю в такий спосіб, щоб завдати шкоди честі або репутації автора.