Формування інженерних компетентностей випускників вищої освіти галузі знань 13 «Інженерна техніка»
DOI:
https://doi.org/10.32347/gbdmm.2022.99.0501Ключові слова:
галузеве машинобудування, компетенція, інженерна механікаАнотація
Актуальність роботи обґрунтована основним завданням закладів вищої освіти в наданні знань та формуванні навичок, які будуть відповідати вимогам потенційних роботодавців галузі до молодих спеціалістів.
Розглянуто передовий досвід набуття компетенцій здобувачами вищої освіти фахівця галузі знань 13 «Механічна інженерія» Київського національного університету будівництва і архітектури. При цьому набуття досвіду запропоновано здійснювати з використанням професійно орієнтованих ігор, які призначені для інженерів.
Показано як за допомогою комп'ютеризованих манекенів, симуляторів і професійно орієнтованих ігор здобувачі освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища відпрацьовують професійні завдання і різні сценарії майбутньої проектно-конструкторської, виробничо-технологічної і організаційно-управлінської діяльності на підприємствах.
Посилання
Approved standards of higher education. Min-istry of Education and Science of Ukraine. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/naukovo-metodichna-rada-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini/zatverdzheni-standarti-vishoyi-osviti.
Law of Ukraine "On Higher Education". (Information of the Verkhovna Rada (VVR), 2014, 37-38, st. 2004). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text.
Standard of higher education of Ukraine: first (bachelor's) level, field of knowledge 13 - Mechanical engineering, specialty 133 - Industrial mechanical engineering.URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vyshcha/standarty/2020/06/17/133.Haluz.mashynobuduv.bakalavr-1.pdf.
Mokin B.I., Mizerny V.M., Menzul O.M. Formation of professional competence of students in the conditions of professional and practical training. Bulletin of the Vinnytsia Polytechnic Institute, 2011. Vol. 5. P. 199-203.
Alekseeva T.V. Responsibility as a significant indicator of the professional competence of the future specialist. Bulletin of the National Defense University of Ukraine. 2013. Issue 4. P. 182-184.
Terenchuk S., Riabchun Yu., Poltorachenko N., M. Poliakov, V. Levashenko. (2022) Information technology of adolescents` pro-fessional self-identification. 3rd International Workshop on Intelligent Information Technologies & Systems of Information Security (IntelITSIS-2022) Khmelnytskyi, [Ukraine]
Riabchun Yu., Honcharenko T., Honta V., Chupryna K., Fedusenko O. (2019) Methods and Means of Evaluation and Development for Prospective Students. Spatial Awareness. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering’ at, Vol.8, Issue-11. P. 4050-4058.
Poliakov M., Mezzane Daud, Terenchuk S., Riabchun Y., Rusnak P., Biloshytska S. (2022) Gamefication of Youth’s Career Guidance Self-Identification. 2022 IEEE Smart Information Systems and Technologies (SIST), Nur-Sultan, Kazakhstan.
Moss Richard. From SimCity to, well, SimCity: The history of city-building games. (2015). URL; https://arstechnica.com/gaming/2015/10/from-simcity-to-well-simcity-the-history-of-city-building-games/.
Kerbal Space Program URL: https://store.steampowered.com/app/220200/Kerbal_Space_Program/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Yuliia Riabchun, Danylo Sereda, Natalia Zozulia, Mykyta Poliakov
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Право авторства належить авторам статей. Невиключні права на першу публікацію матеріалів статті автори передають редакції журналу «Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини» на умовах угоди з авторами згідно ліцензії Creative Commons CC BY 4.0. При цьому авторри мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Запозичення матеріалів повністю або частково можливе з посиланням на вихідні дані журналу з обов'язковою вказівкою правовласника та імен авторів статей. При створенні на основі опублікованих у журналі статей нових матеріалів, цитуванні або перекладі фрагментів статей з метою їхнього цитування необхідно посилатися на першоджерела з дотриманням правил цитування.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- автори зберігають за собою авторські права на роботу та передають журналу право першої публікації разом із роботою, одночасно ліцензуючи її на умовах Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим поширювати цю роботу з обов'язковим зазначенням авторства цієї роботи та посиланням на оригінальну публікацію у цьому журналі.
- автори зберігають за собою право укладати окремі додаткові контрактні угоди на неексклюзивне розповсюдження версії роботи, опублікованої в цьому журналі (наприклад, розмістити її в університетському сховищі або опублікувати її в книзі), з посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
- авторам дозволяється розміщувати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в університетському сховищі або на їхньому персональному веб-сайті) до і під час процесу розгляду її даним журналом, оскільки це може призвести до продуктивного обговорення, а також до більшої кількості посилань на дану опубліковану роботу (Дивися The Effect of Open Access).
Дозвіл на повторне використання визначається наступною користувальницькою ліцензією:
- Creative Commons Attribution (CC BY 4.0): дає можливість іншим поширювати і копіювати статтю, створювати уривки, реферати та інші виправлені версії, адаптації або похідні роботи зі статті (наприклад, переклад) для включення в колективну роботу (наприклад, монографію), для пошуку тексту або даних в статті, навіть в комерційних цілях, за умови, що вони вказують автора (ів), не змінюють статтю в такий спосіб, щоб завдати шкоди честі або репутації автора.