Моделювання руху машини під кутом для перевезення будівельних матеріалів

Автор(и)

  • Сергій Орищенко Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0002-5359-5285
  • Віктор Орищенко Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0002-5081-1229

DOI:

https://doi.org/10.32347/gbdmm.2024.104.0302

Ключові слова:

кут нахилу, маса авто, опір, сила тяжіння, сила інерції, швидкість руху, продуктивність праці, зчеплення

Анотація

Під час робочого процесу навантажувач перемішується на майже горизонтальних майданчиках, допустимий ухил яких. Розрахунок поздовжньої стійкості навантажувачів ведеться з умови перекидання вперед з урахуванням того, що деформуються пневматичні шини, якщо пневмоколісний хід. Кут додаткового нахилу навантажувача вперед внаслідок деформації опор визначається співвідношенням сили тяжкості навантажувача з вантажем жорсткість ґрунту під переднім та заднім котками гусеничного ходу або радіальна жорсткість передніх та задніх пневматичних шин навантажувача на пневмоколісному ході; відстань між центром ваги навантажувача та вертикальною віссю, що проходить через точку перекидання. Тому при розрахунку поздовжньої стійкості гусеничного та пневмоколісного навантажувачів. Найменший запас поздовжньої стійкості має навантажувач у разі руху під ухил з одночасним гальмуванням машини та робочого обладнання при його опусканні. Положення робочого обладнання відповідає максимальному вильоту.

Посилання

Dan-iel Eriksson, Reza Ghabcheloo, Marcus Geimer. (2024). Optimizing bucket-filling strategies for wheel loaders inside a dream environment Automation in Construction Volume 168, Part A, 1 December 2024, 105804 (https://doi.org/10.1016/j.autcon.2024.105804).

Torstensson P. T., Pieringer A., Höjer M. , Nilsson R. , Simonsson V. (2024). A case study of railway curve squeal radiated from both the outer and inner wheel Received 25 April 2024; Received in revised form 18 September 2024; Accepted 28 September 2024 (https://doi.org/10.1016/j.apacoust.2024.110327).

Torstensson P. T., Nielsen J. C. O. (2011). Simulation of dynamic vehicle–track interaction on small radius curves. Veh Syst Dyn 2011;49(11):1711–32.(https://doi.org/10.1080/00423114.2010.499468).

Sayyaadi H., Kouhi H., Salarieh H. (2011). Control of car-like (wheeled) multi robots for following and hunting a moving target Scien-tia Iranica Volume 18, Issue 4, August 2011, 950-965. (https://doi.org/10.1016/j.scient.2011.07.006).

Stasys Steišūnas, Ján Dižo, Gintautas Bureika, Vidas Žuraulis (2017). Examination of Ver-tical Dynamics of Passenger Car with Wheel Flat Considering Suspension Parameters Pro-cedia Engineering Volume 187, 2017, 235-241. https://doi.org/10.1016/j.proeng.2017.04.370.

Muresan B., Cesbron J., Lumiere L., Gary V., Truong X.T., Kane M. (2024). A study of the relationship between rear-of-wheel particle emissions and close-proximity tire/road noise of a passenger car Science of The Total Envi-ronment Volume 918, 25 March 2024, 170578https://doi.org/10.1016/j.scitotenv.2024.170578.

Brucker Juricic B., Galic M., Marenjak S., (2021). Review of the construction labour de-mand and shortages in the EU, Buildings 11 (1) (2021) 17, http://dx.doi.org/10.3390/buildings11010017.

Thompson D. (2009). Chapter 9 - Curve Squeal Noise. In: Thompson D, editor. Railway Noise and Vibration. Oxford: Elsevier; 2009. p. 315–42. https://doi.org/10.1016/B978-0-08-045147-3.00009-8.

Panko J., Kreider M., Unice K. (2018). Chap-ter 7 - Review of Tire Wear Emissions: A Re-view of Tire Emission Measurement Studies: Identification of Gaps and Future Needs. Non-Exhaust Emissions, Academic Press, Eds. Ful-vio Amato, 147–160. https://doi.org/10.1016/B978-0-12-811770-5.00007-8.

Filla R., Frank B. (2017). Towards finding the optimal bucket filling strategy through simula-tion, in: Proceedings of 15:Th Scandinavian International Conference on Fluid Power, 15th Scandinavian International Conference on Flu-id Power, Fluid Power in the Digital Age, SICFP’17, June 7–9 2017 - Linköping, Swe-den, in: Linköping Electronic Conference Proceedings, Linköping University Electronic Press, 2017, 402–417, http://dx.doi.org/10.3384/ecp17144402

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-19

Як цитувати

Орищенко, С., & Орищенко, В. (2024). Моделювання руху машини під кутом для перевезення будівельних матеріалів. Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини, (104), 38–42. https://doi.org/10.32347/gbdmm.2024.104.0302

Номер

Розділ

Будівельні машини і технологічне обладнання